Nawigacja:  Obsługa okien > Umowy na realizację świadczeń > Moje umowy > Dane ze wspomagania rozliczeń >

Do roku 2013

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

W opcji tej prezentowane są dane rozliczenia finansowego, przetworzone przez proces wspomagania rozliczeń w oddziale. Szczegóły prezentowane są w formie tabeli, w zestawieniu na cały rok. Funkcja ta dla umów o statusach innych niż: Umowa podpisana i Umowa rozwiązana jest niedostępna. Przycisk Przegląd anulowanych szablonów pozwala na przegląd wykonanych operacji kasowania szablonów rachunku" (dla świadczeń).

 

clip0003

Dostępne są też przyciski funkcyjne:

Wydruk sprawozdania - pozwala na przejście do strony, gdzie możliwe jest wywołanie funkcji drukowania po kliknięciu w przycisk Drukuj. Na wydruku od roku 2011 na wydruku nie występują następujące kolumny: "Rozliczana liczba punktów" oraz "Wartość rozliczana (zł)".

 

druk_sprawozd

 

W ramach rozliczeń portalowych możliwe jest zdefiniowanie wydruku sprawozdania rozliczeniowego z dokładnością do produktów kontraktowych. Wywołanie funkcji drukowania umożliwia przycisk Drukuj - produkty. Na wydruku od roku 2011 na wydruku nie występuje kolumna "Rozliczona liczba punktów do miesiąca poprzedniego".

 

prod

 

Powrót pozwala na powrót do podstrony Informacje o umowach.

Proces wspomagania rozliczeń może być aktywowany przez samego Świadczeniodawcę z poziomu Portalu Świadczeniodawcy. Udostępniona funkcja umożliwia w ten sposób generowanie raportu rozliczeniowego w formie aktualnej. Dane te są zbiorcze dla całej umowy, niezależnie z ilu instalacji Pakietu Świadczeniodawcy pochodzą. W kolumnie Oczekujące prezentowana jest informacja czy są jakieś nowe dane do rozliczenia, jeżeli tak w komórce znajduje się tekst Nowy załącznik, jeżeli nie w komórce znajduje się tekst Brak. Kliknięcie w Nowy załącznik spowoduje automatyczne wykonanie wspomagania rozliczeń i wygenerowanie nowego załącznika dla wybranego miesiąca. Kliknięcie w Brak nie pociąga za sobą żadnych zmian.

 

nowy_zal

W przypadku trybu wprowadzania załącznika do faktury, należy zaznaczyć pozycję sprawozdania elektronicznego. Pole Załącznik do faktury należy wypełnić (wprowadzić nr faktury). Wprowadzony załącznik może być formą rozliczenia podstawowego lub korektą (w przypadku gdy rozliczenie za dany miesiąc wymaga poprawy lub uzupełnienia - zostało zamknięte). W przypadku korekty pojawi się dodatkowy przycisk Wybierz fakturę, należy wskazać fakturę, której ta korekta dotyczy. W polu Opis można umieścić komentarz dodatkowy dotyczący załącznika. Kliknięcie Zatwierdź powoduje wprowadzenie pozycji. Zatwierdź i przejdź do wydruku umożliwia podgląd oraz wydruk załącznika - jak na rysunku poniżej.

 

clip0002

 

Kliknięcie w odnośnik Anuluj szablon umożliwia anulowanie szablonu. Możliwość anulowania szablonu określana jest przez OW NFZ.

 

W oknie przeglądu anulowanych szablonów zawarte są o sygnaturze umowy, miesiącu rozliczeniowym, identyfikatorze szablonu, dacie operacji, użytkowniku wykonującym operację skasowanego szablonu. Istnieje możliwość filtrowania i sortowania anulowanych szablonów po następujących atrybutach: sygnaturze umowy, miesiącu rozliczeniowym, identyfikatorze szablonu, dacie operacji,  użytkowniku wykonującym operację skasowanego szablonu.

 

clip0022