Nawigacja:  Obsługa okien > Umowy na realizację świadczeń >

Przegląd świadczeń - decyzje OW

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Funkcjonalność umożliwia przegląd decyzji wydanych przez OW.

 

decyzje_ow

Wyszukiwanie ułatwiają dostępne filtry:

Rok (filtr obowiązkowy)

Miesiąc

Instalacja

Zakres świadczeń (wybór ze słownika, zawartość słownika zależy od wybranego roku)

Świadczenie (wybór ze słownika, zawartość słownika zależna od wybranego roku, lub roku wraz miesiącem i zakresem świadczeń)

Rodzaj decyzji (filtr obowiązkowy)

Decyzja ("Puste pole" - wszystkie świadczenia dla wybranego rodzaju decyzji, "Zgoda wydana", "Brak zgody", "Brak decyzji")

Stan rozliczenia świadczenia - tylko w przypadku wyboru opcji "Pole puste" lub "Zgoda wydana" w filtrze "Decyzja" ("Niewskazane i nierozliczone", "Wskazane do rozliczenia lub rozliczone", "Tylko wskazane do rozliczenia", "Tylko rozliczone")

Przejście do wyszukiwania rozszerzonego następuje po wyborze pozycji z menu Wyszukiwanie zaawansowane. Wyniki wyszukiwania są wyświetlane w tabeli poniżej. Filtry do wyszukiwania zaawansowanego to:

PESEL pacjenta

Data wykonania świadczenia od - do

Nr pisma

Identyfikator rozliczenia SINFZ

Identyfikator świadczenia

Identyfikator świadczenia (pobytu/porady)

Identyfikator pozycji rozliczeniowej

W ramach funkcjonalności został dodany przycisk Wydruk, który powoduje wyświetlenie formatki wydruku decyzji dla aktualnie wprowadzonych warunków wyszukiwania. Zakres danych na wydruku jest identyczny z zakresem danych dostępnych na przeglądzie. Wartości wprowadzonych warunków wyszukiwania również są umieszczane na wydruku.

 

wydruk_sw