Nawigacja:  Obsługa okien > Umowy na realizację świadczeń >

Pobieranie plików z wynikami weryfikacji świadczeń przed rozliczeniem

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Wybranie tej opcji pozwala na pobranie plików z wynikami weryfikacji świadczeń przed ich rozliczeniem.

 

clip0132

 

Dla przesyłek wejściowych o statusie Nowy użytkownik może zgłosić żądanie wygenerowania pliku z wynikami weryfikacji świadczeń klikając Wygeneruj odpowiedź w kolumnie Odpowiedź. Po wygenerowaniu odpowiedzi plik z nią będzie dostępny w tej samej kolumnie po kliknięciu Pobierz odpowiedź. Pomyślne pobranie pliku skutkuje wypełnieniem daty pobrania. Pliki odpowiedzi można pobierać wielokrotnie.

 

clip0225

 

Możliwe jest również pobranie wielu plików odpowiedzi jednocześnie w postaci spakowanego archiwum ZIP. W tym celu należy zaznaczyć odpowiednie pliki odpowiedzi - służy do tego puste pole znajdujące się w kolumnie Odpowiedź - a następnie kliknąć przycisk clip0226. Po kliknięciu przycisku zostanie zarejestrowanie zlecenie spakowania plików odpowiedzi do ZIP, które będzie widoczne w części Przegląd zbiorczych plików z odpowiedziami.

 

clip0228

 

Na przeglądzie zbiorczych plików z odpowiedziami są takie kolumny jak:

Przesyłki wejściowe (zawiera informację o roku i miesiącu)

Przesyłki wejściowe - numery GUID

Liczba plików

Data rejestracji zlecenia

Status zlecenia (przyjmuje wartości: oczekuje, przetwarzane, zakończone)

Data zakończenia zlecenia

przyciski akcji: Anuluj, Pobierz, Usuń z listy dostępne w zależności od statusu zlecenia.

 

Dla statusów zlecenia

oczekuje - jest widoczny tylko przycisk Anuluj.

przetwarzane - brak przycisków (podczas wykonywania zlecenia nie można go anulować)

zakończone - są widoczne przyciski Pobierz i Usuń z listy.

 

Przycisk Pobierz służy do pobierania plików odpowiedzi spakowanych do pliku ZIP.

Przycisk Usuń z listy usuwa zakończone zlecenia z listy.