Wybranie tej opcji pozwala na pobranie plików z wynikami weryfikacji świadczeń przed ich rozliczeniem.
Dla przesyłek wejściowych o statusie Nowy użytkownik może zgłosić żądanie wygenerowania pliku z wynikami weryfikacji świadczeń klikając Wygeneruj odpowiedź w kolumnie . Po wygenerowaniu odpowiedzi plik z nią będzie dostępny w tej samej kolumnie po kliknięciu Pobierz odpowiedź. Pomyślne pobranie pliku skutkuje wypełnieniem daty pobrania. Pliki odpowiedzi można pobierać wielokrotnie.
Możliwe jest również pobranie wielu plików odpowiedzi jednocześnie w postaci spakowanego archiwum ZIP. W tym celu należy zaznaczyć odpowiednie pliki odpowiedzi - służy do tego puste pole znajdujące się w kolumnie Przegląd zbiorczych plików z odpowiedziami.
- a następnie kliknąć przycisk . Po kliknięciu przycisku zostanie zarejestrowanie zlecenie spakowania plików odpowiedzi do ZIP, które będzie widoczne w części
Na przeglądzie zbiorczych plików z odpowiedziami są takie kolumny jak:
•Przesyłki wejściowe (zawiera informację o roku i miesiącu)
•Przesyłki wejściowe - numery GUID
•Liczba plików
•Data rejestracji zlecenia
•Status zlecenia (przyjmuje wartości: oczekuje, przetwarzane, zakończone)
•Data zakończenia zlecenia
•przyciski akcji: Anuluj, Pobierz, Usuń z listy dostępne w zależności od statusu zlecenia.
Dla statusów zlecenia
•oczekuje - jest widoczny tylko przycisk Anuluj.
•przetwarzane - brak przycisków (podczas wykonywania zlecenia nie można go anulować)
•zakończone - są widoczne przyciski Pobierz i Usuń z listy.
Przycisk Pobierz służy do pobierania plików odpowiedzi spakowanych do pliku ZIP.
Przycisk Usuń z listy usuwa zakończone zlecenia z listy.