Ręczna generacja zmian do umów pozwala operatorowi na samodzielne wygenerowanie wybranych zmian.
Ręczna generacja zgłaszania zamian powinna być wykorzystywana tylko w nielicznych przypadkach, np. jeśli operator chce wykazać zatrudnienie kilku osób w komórce, która to komórka jest na umowie wykazana z różnymi zakresami i w każdym z tych zakresów wprowadza różną liczbę osób (przy automacie, wszystkie osoby zatrudnione zostaną "ściągnięte" do każdego zakresu).
Funkcja jest dostępna pod przyciskiem Dodaj zgłoszenie zmian do umowy.

Zgłoszenia zmian do umów
1. W pierwszym kroku należy wybrać umowę dla której będzie generowane zgłoszenie. za pomocą linka Wybierz. Można wybrać tylko jedną umowę z listy dostępnych.

Zgłoszenia zmian do umów - wybór umowy
2. Zostanie wygenerowane zgłoszenie zmian dla którego operator będzie mógł wprowadzać samodzielnie w wybranych przez siebie zakresach zmiany danych.
Zgłaszanie zmian będzie możliwe dla:
•Personel
•Zasoby
•Umowy podwykonawstwa
•Harmonogram

Zgłoszenie zmian
***
Wydzielenie ze Zgłoszeń zmian do umowy w przypadku umów Leczenie szpitalne - PSZ.
W sekcji Wyszukiwanie można skorzytać z filtra – Typ umowy, który umożliwi wyszukiwanie typów umów, do którego należą zakresy świadczeń w umowie PSZ.
Operator tworząc wniosek do umowy PSZ może utworzyć jeden wniosek dla wielu zakresów z różnych typów umów (nie musi wskazywać typu umowy).

Zgłoszenia zmian do umów - wybór umowy PSZ lub jej zakresu
Jeżeli operator będzie wprowadzał zmiany do umowy PSZ na wniosku 03/8 (mającym wszystkie zakresy w sobie) wówczas, po przekazaniu do OW taki wniosek zostanie automatycznie podzielony na kilka wniosków zgodnie z typem umowy, do którego należy zakres świadczeń objęty zgłoszeniem zmiany.
Każdy z takich wniosków jest oceniany i akceptowany niezależnie.