Nawigacja:  Sposób wykonania w systemie typowych operacji > Opis najczęściej używanych funkcji i przycisków aplikacji > Edycja zgłoszenia zmian do umowy > Personel >

Usunięcie wybranego personelu z umowy

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Zgłoszenia przesyłamy dla każdej posiadanej umowy, w której dana osoba została zarejestrowana.

Dla każdej umowy należy wybrać odpowiednie zgłoszenie .Jeżeli zgłoszenie nie zostało jeszcze utworzone lub też ostatnio zarejestrowane zgłoszenie zostało już przekazane do NFZ  - należy utworzyć nowe zgłoszenie).  

Należy wybrać pozycje zgłoszenia odpowiadającą temu punktowi umowy, dla którego chcemy zmieniać dane. Jeśli taka pozycja nie istnieje – należy ją dodać do zgłoszenia.  

 

Wyszukujemy zgłoszenie i następnie klikamy przycisk Szczegóły.

 

zmiana harmonogramu 1

 

W trybie edycji pozycji zgłoszenia wybieramy do edycji personel.

Wyszukujemy na liście personel i naciskamy przycisk Usuń. Potwierdzamy usunięcie personelu na formatce ostrzeżenia, jakie aplikacja wyświetli nam na ekranie.

 

Przy pomocy filtrów (1) wyszukujemy personel do usunięcia, a następnie usuwamy wybrany personel klikając przycisk Usuń.

 

usuniecie personelu