Zgłoszenia przesyłamy dla każdej posiadanej umowy, w której dana osoba została zarejestrowana.
Dla każdej umowy należy wybrać odpowiednie zgłoszenie .Jeżeli zgłoszenie nie zostało jeszcze utworzone lub też ostatnio zarejestrowane zgłoszenie zostało już przekazane do NFZ - należy utworzyć nowe zgłoszenie).
Należy wybrać pozycje zgłoszenia odpowiadającą temu punktowi umowy, dla którego chcemy zmieniać dane. Jeśli taka pozycja nie istnieje – należy ją dodać do zgłoszenia.
Wyszukujemy zgłoszenie i następnie klikamy przycisk Szczegóły.
W trybie edycji pozycji zgłoszenia wybieramy do edycji personel.
Wyszukujemy na liście personel i naciskamy przycisk Usuń. Potwierdzamy usunięcie personelu na formatce ostrzeżenia, jakie aplikacja wyświetli nam na ekranie.
Przy pomocy filtrów (1) wyszukujemy personel do usunięcia, a następnie usuwamy wybrany personel klikając przycisk Usuń.