Nawigacja:  Dane świadczeniodawcy > Dane podstawowe >

Wniosek o zmianę adresu do kontroli/ danych adresowych

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Funkcja Wniosek o zmianę adresu do kontroli/ danych adresowych pozwala na obsługę wniosków o zmianę adresu do kontroli lub danych adresowych.

 

W części Nowy wniosek możliwe jest zarejestrowanie nowego wniosku. W celu zarejestrowania wniosku należy kliknąć przycisk Dodaj.

 

W dolnej części formatki prezentowana jest lista wniosków. Listę można filtrować według statusu. Odpowiednie wartości wybiera się w polu dostępnym w części Wyszukaj wniosek.

Możliwe statusy wniosku:

- Wprowadzony;

- Przekazany do OW;

- Zakończony;

- Anulowany.

 

Każdy wniosek na liście, w ostatniej kolumnie zawiera odnośnik Szczegóły, którego kliknięcie spowoduje otwarcie formatki konkretnego wniosku, a zawierającej szczegóły zgłoszenia.

 

Przygotowanie nowego wniosku o zmianę adresu do kontroli/ danych adresowych.

 

Za pomocą przycisku Edytuj użytkownik edytuje szczegóły wniosku:

- e-mail do korespondencji;

- e-mail do kontroli;

- adres elektronicznej skrzynki podawczej;

- numer telefonu do apteki.

Dane zatwierdza się za pomocą przycisku Zapisz.

 

clip0242

 

W części Nagłówek wniosku znajduje się identyfikator zgłoszenia, jego status, data utworzenia, ostatnia zmiana jaka miała miejsce, a także informacja o dacie

przekazania zgłoszenia do OW NFZ oraz zakończenia wniosku.

 

Zmiana statusu wniosku.

Zmienione dane należy wysłać za pomocą przycisku Przekaż do OW.

Wniosek można anulować za pomocą przycisku Anuluj wniosek.