Nawigacja:  Obsługa okien > Umowy na realizację świadczeń >

Wnioski o zawarcie umowy o dofinansowanie ze środków dotacji celowej aktywowania IKP

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Funkcja Wnioski o zawarcie umowy o dofinansowanie ze środków dotacji celowej aktywowania IKP pozwala na przygotowanie i przekazanie do OW wniosków o zawarcie umowy o dofinansowanie ze środków dotacji celewej aktywowania internetowego konta pacjenta.

Wniosek można składać tylko w przypadku gdy świadczeniodawca nie złożył jeszcze wniosku w roku 2022 bądź poprzedni jego wniosek składany w 2022 roku został odrzucony.

 

clip0718

 

W części Nowy wniosek możliwe jest zarejestrowanie nowego wniosku. W celu zarejestrowania wniosku należy z rozwijanego pola Kod umowy wybrać umowę. Po wybraniu umowy należy kliknąć przycisk Dodaj.

 

W dolnej części formatki prezentowana jest lista wniosków. Listę można filtrować według kodu umowy oraz statusu. Odpowiednie wartości wybiera się w polach dostępnych w części Wyszukaj wniosek.

Każdy wniosek na liście, w ostatniej kolumnie zawiera odnośnik Szczegóły, którego kliknięcie spowoduje otwarcie formatki konkretnego wniosku dla umowy, a zawierającej szczegóły zgłoszenia.

 

 

Przygotowanie nowego wniosku o zawarcie umowy o dofinansowanie ze środków dotacji celowej aktywowania IKP.

 

Numer umowy o udzielanie świadczeń jest podpowiadany automatycznie przez portal jako numer umowy POZ (w typie umowy 0113) świadczeniodawcy składającego wniosek, obowiązującej w roku 2022.

Uwaga: jeżeli świadczeniodawca nie posiada umowy POZ w roku 2022 to złożenie wniosku nie będzie możliwe.

 

clip0719

 

 

W górnej części formatki znajdują się informacje takie jak:

- Numer wniosku - unikalny numer wniosku,

- Utworzenie -  czas utworzenia wniosku,

- Status wniosku - status w jakim obecnie znajduje się wniosek; możliwe statusy: Wprowadzony/

- Ostatnie przekazanie do OW - data ostatniego przekazania wniosku do OW.

 

Dane identyfikacyjne świadczeniodawcy takie jak nazwa, NIP, REGON oraz adres siedziby są podpowiadane automatycznie przez portal.

 

Za pomocą przycisku Edytuj operator przechodzi w tryb edycji wniosku.

 

clip0720

 

 

Pola:

- Deklarowana liczba aktywowanych internetowych kont pacjenta zgodnie z § 4 ust. 1 pkt 1 zarządzenia,

- Deklarowana liczba aktywowanych internetowych kont pacjenta zgodnie z § 4 ust. 1 pkt 2 zarządzenia

są wymagane.

 

Numer rachunku bankowego jest wymagany i nie jest przy zapisie weryfikowana jego poprawność.

Dane posiadacza rachunku bankowego jest wymagane.

 

Przycisk Zapisz - zapisuje wprowadzone dane przez operatora, przycisk Anuluj nie zapisuje danych wprowadzonych przez operatora.

 

 

Zmiana statusu wniosku.

Wypełniony wniosek należy wysłać za pomocą przycisku Przekaż do OW.

 

clip0721

 

 

W przypadku odrzucenia wniosku przez operatora OW NFZ widoczna jest treść uzasadnienia odrzucenia.

Nie można takiego wniosku edytować, należy przygotować i przekazać do OW kolejny wniosek.

 

clip0722

 

Nie ma możliwości drukowania wniosku z systemu oraz dołączania do wniosku załącznika zawierającego np. treść wniosku sporządzonego poza systemem.