Nawigacja:  Obsługa okien > Apteki > Umowa na realizację recept > Zgłaszanie zmian personelu >

Zmiana kierownika apteki

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Zmiana kierownika apteki odbywa się na zakładce Zgłoszenia zmian danych kierownika w Danych Świadczeniodawcy na Portalu Potencjału.

 

Przycisk na Portalu Potencjału pozwalający przejść do Danych Świadczeniodawcy

Przycisk na Portalu Potencjału pozwalający przejść do Danych Świadczeniodawcy

 

Zakładka Zgłoszenia zmian danych kierownika

Zakładka Zgłoszenia zmian danych kierownika

 

Kliknięcie przycisku urr_clip0114 pozwala na dodanie nowego wniosku. Po jego kliknięciu otworzy się okno, w którym można dodać nowego kierownika (przycisk urr_clip0116) oraz edytować (przycisk urr_clip0117) numer telefonu lub okres pracy na stanowisku kierownika aktualnego kierownika. Możliwe jest również usunięcie kierownika za pomocą przycisku urr_clip0118.

 

urr_clip0115

 

Podczas dodawania nowego kierownika należy podać okres zatrudnienia na stanowisku kierownika oraz numer telefonu (wymagany). Jako data rozpoczęcia okresu sugerowana jest data zatrudnienia osoby znajdująca się w słowniku personelu. Brak podania końca okresu jest równoznaczny z bezterminowym zatrudnieniem osoby na stanowisku kierownika. W przypadku gdy poprzedni kierownik również nie ma podanego końca okresu, to za dzień zakończenia okresu poprzedniego kierownika zostanie ustawiony dzień poprzedzający rozpoczęcie okresu dodawanego kierownika. Przy zapisywaniu dodawanego kierownika operator zostanie poinformowany o tym stosownym komunikatem.

 

urr_clip0119

 

urr_clip0120

 

Po zakończeniu wprowadzania zmian zgłoszenie należy przekazać do akceptacji OW NFZ za pomocą przycisku urr_clip0080. Przycisk urr_clip0121 pozwala na usunięcie wprowadzonego zgłoszenia bez przekazywania go do OW NFZ. Po przekazaniu zgłoszenia nie ma już możliwości jego usunięcia.