Nawigacja:  Obsługa okien > Apteki > Umowa na realizację recept >

Zgłaszanie zmian personelu

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Zgłaszanie zmian personelu odbywa się w Portalu Aneksowania, który jest częścią Portalu Potencjału, który z kolei jest częścią Portalu Świadczeniodawcy.

 

Przycisk w Portalu Świadczenidoawcy pozwalający na przejście do Portalu Potencjału

Przycisk w Portalu Świadczenidoawcy pozwalający na przejście do Portalu Potencjału

         

Przycisk w Portalu Potencjału pozwalający na przejście do Portalu Aneksowania

Przycisk w Portalu Potencjału pozwalający na przejście do Portalu Aneksowania

 

Po otwarciu Portalu Aneksowania otworzy się okno Zgłoszenia zmian do umów umożliwiające wyszukiwanie i przegląd dotychczasowych zgłoszeń, a także dodawanie nowych.

 

urr_clip0103

 

W oknie znajdują się pola filtrujące, pozwalające na określenie parametrów wyszukiwania złożonych wcześniej zgłoszeń zmian do umów. Obsługa pól filtrujących jest analogiczna do obsługi innych pól tego typu znajdujących się w aplikacji. Przycisk urr_clip0104 pozwala na wyszukanie zgłoszeń spełniających warunki określone w filtrach. Kliknięcie przycisku urr_clip0104 przy pustych polach filtrujących spowoduje wyświetlenie wszystkich zgłoszeń.

Lista zgłoszeń (jeżeli istnieją) wyświetlana jest w dolnej części formatki. Z prawej strony każdego wiersza w tabeli złożonych zgłoszeń znajduje się przycisk Szczegóły, którego kliknięcie pozwala na przegląd szczegółów zgłoszenia.

 

urr_clip0105