Nawigacja:  Obsługa okien > Apteki > Umowa na realizację recept > Zgłaszanie zmian personelu >

Dodawanie nowego zgłoszenia

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Nowy zgłoszenie dodaje się klikając przycisk urr_clip0106 w oknie przeglądu zgłoszeń. Po jego kliknięciu wyświetlone zostanie okno w którym należy wprowadzić kod umowy (bądź wybrać ją ze listy umów dostępnej po kliknięciu przycisku urr_clip0123), po czym kliknąć przycisk urr_clip0122 w celu utworzenia zgłoszenia.

 

urr_clip0124

 

Po utworzeniu zgłoszenia wyświetlone zostanie okno zawierające personel związany z wybraną umową.

 

urr_clip0107

 

W oknie znajdują się pola filtrujące pozwalające na wyszukiwanie personelu, przycisk urr_clip0108 pozwalający na dodawanie personelu do umowy oraz lista personelu aktualnie związanego z umową. Z prawej strony każdego wiersza w tabeli personelu znajduje się przycisk Zgłaszane zmiany pozwalający na zmianę grupy zawodowej, zawodu/specjalności i stanowiska personelu, a także na edycję okresu zatrudnienia; oraz przycisk Usuń pozwalający na usunięcie wybranego personelu z umowy.

Po zakończeniu wprowadzania zmian zgłoszenie należy przekazać do akceptacji OW NFZ za pomocą przycisku urr_clip0080. Przycisk urr_clip0121 pozwala na usunięcie wprowadzonego zgłoszenia bez przekazywania go do OW NFZ. Po przekazaniu zgłoszenia nie ma już możliwości jego usunięcia.