Nawigacja:  Obsługa okien > Wiadomości i akcje >

Komunikaty

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

W części Komunikaty wyświetlają się wiadomości dla konkretnego świadczeniodawcy.

 

Świadczeniodawca może sobie włączyć lub wyłączyć obsługę podziału wiadomości na kategorie i przydzielanie uprawnień do kategorii w części Administracja prawami użytkowników.

Przegląd nowości i komunikatów

Przegląd wiadomości - dostęp do danych wrażliwych

Akcje przekazywania danych - przegląd akcji

Akcje przekazywania danych - zarządzanie akcjami

 

 

Przegląd wiadomości.

Przegląd wiadomości jest pogrupowany w foldery: Aktualne, Wymagające przeczytania, Wymagające potwierdzenia, Archiwum oraz Kategorie: Ogólna, Potencjał, Obsługa umów/ugód, Rozliczenia - rachunki, Recepty/Leki, Informatyka - IT, COVID, Sprawozdawczość.

 

clip0667

 

W ramach kolejki - wysyłania komunikatów stosowana jest określona poniżej lista kategorii:

Ogólna;

Potencjał;

Obsługa umów/ugód;

Rozliczenia - rachunki;

Recepty/Leki;

Informatyka – IT;

COVID;

Sprawozdawczość.

 

Jeżeli operator ma włączoną obsługę sprawdzania uprawnień kategorii to będzie on widział tylko te, do których ma uprawnienia. To już w samym CLO_WS administrator ustawia.

 

Jeżeli komunikat jest oznaczony jako wymagający przeczytania to jest konieczność jego przeczytania po zalogowaniu się do portalu, przed wykonaniem innych czynności w portalu.

Jeżeli wiadomość jest oznaczona jako wymagająca potwierdzenia to operator czytając wiadomość musi potwierdzić jej przeczytanie. Jeżeli tego nie zrobi to po kolejnym zalogowaniu się do portalu operator będzie musiał ją ponownie przeczytać i potwierdzić przeczytanie (aż do potwierdzenia przeczytania wiadomości).

 

 

clip0669

Przegląd treści.

Przegląd treści domyślnie otwiera się na najnowszej wiadomości z folderu Aktualne, po dacie publikacji komuniktu.

 

clip0668

 

Operator, dla komunikatu który go dotyczy, dla komunikatu przeczytanego - może zmienić status na Nieprzeczytany (dla ułatwienia późniejszego, ponownego dostępu do komunikatu) i odwrotnie.

W systemie jest pamiętana informacja o przeczytaniu tylko za pierwszym razem (Data pierwszego przeczytania). Pierwsze przeczytanie wiadomości (nawet jeżeli później zostanie zmieniony status wiadomości jako Nieprzeczytana), dla wiadomości oznaczonej jako Wymagająca przeczytania, spowoduje, że nie będzie konieczności czytania wiadomości przy kolejnym logowaniu.

Podobnie jeżeli komunikat zostanie oznaczony jako wymagający potwierdzenia o przeczytaniu to takie potwierdzenie będzie wysłane tylko przy pierwszym potwierdzeniu.

 

W polu Załączniki, jeżeli takowe są dostępne, można je pobrać za pomocą linka Pobierz.

 

clip0670

 

 

Wyszukiwanie wiadomości.

Wiadomości można wyszukiwać korzystając z dwóch opcji:

- prostego wyszukiwania, gdzie w polu tekstowym operator wpisuje fragmenty tytułu wiadomości lub nadawcy (minimum 3 znaki);

 

clip0665

 

- wyszukiwania zaawansowanego, gdzie rozwija się formularz z parametrami wyszukiwania;

 

clip0666

 

Możliwość filtrowania jest dostępna wg:

- Nadawca (komunikat wysłany przez operatora lub nazwa modułu z którego wysłano komunikat) z możliwością zaznaczenia czy wiadomość jest systemowa lub zredagowana przez operatora;

- Tytuł;

- Kategoria;

- Źródło komunikatu;

- Priorytet (Zwykły, Niski, Wysoki);

- Data wysłania komunikatu (faktyczna data publikacji komunikatu), filtrowana z podaniem przedziału dat od-do;

- Data ważności komunikatu, filtrowana z podaniem przedziału dat od-do;

- Status: Nieprzeczytane lub Przeczytane (nie jest uwzględnione przeczytanie przez pracownika OW w trybie serwisowym), Niepotwierdzone, Potwierdzone, Niezarchiwozowane, Zarchiwizowane, Oznaczone do ponownego przeczytania.